1.1. Konto
En konto henviser til den konto, som du har registreret, og som drives af tombola. Kun én konto er tilladt pr. person.
1.2. Spillene
Betalingsspil, der opfylder de forskriftsmæssige krav foreskrevet af Gibraltar Gambling Commissioner og den danske tilsynsmyndighed, Spillemyndigheden.
1.3. Spiller/kunde
En person, der betaler for at deltage i et af spillene.
1.4. Præmier
Penge eller varer vundet af en spiller (også benævnt 'gevinster'). Detaljerede oplysninger om Jackpot og spillepræmier kan findes i de individuelle spilleregler.
1.5. Progressiv Jackpot
En jackpot, hvis betaling trinvist øges hver gang et spil spilles.
1.6. Vinder
Spiller, der vinder en præmie.
2.1 Identitets- og aldersbekræftelse
Som en del af registreringsprocessen kan vi videregive dine oplysninger til autoriserede kreditoplysningsbureauer for at bekræfte din identitet og dine kreditkortoplysninger. Du accepterer, at vi kan behandle sådanne oplysninger i forbindelse med din registrering. Ifølge vilkårene for vores tilladelse er vi forpligtede til at sammenholde registreringer med det danske CPR-register (for at kontrollere, at det indtastede CPR-nummer er korrekt) og Spillemyndighedens Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS) hver gang du logger ind (for at sikre, at du ikke er registreret som selvudelukket spiller siden dit sidste besøg). Du accepterer, at vi skal behandle dine oplysninger på denne måde i forbindelse med din registrering og din fortsatte relation til os. Vi forbeholder os endvidere retten til at kræve at du, som en del af registreringsprocessen, benytter en digital signatur (f.eks. MitID), når du logger ind på din konto.
2.1.1. Du skal være mindst 18 år gammel for at kunne registrere dig og spille ethvert af spillene på tombola. Vi forbeholder os ret til, efter eget skøn og til enhver tid, at anmode om dokumenter for at bekræfte:
- din identitet,
- din adresse*,
- din tilladelse til at bruge en bestemt betalingsmetode eller et bestemt betalingskort, og
- andre fakta og oplysninger tilvejebragt af dig.
* Acceptable dokumenter til bekræftelse af adresse er som regel forsyningsregninger (gas, elektricitet, vand, telefon), der er dateret inden for de sidste tre måneder.
Sådanne dokumentationsanmodninger kan foretages på ethvert givet tidspunkt og tombola forbeholder sig ret til at suspendere en konto under en igangværende undersøgelse.
Vi forbeholder os også ret til at kontrollere enhver af de oplysninger, som du tilvejebringer gennem eventuelle kanaler eller metoder, der står til rådighed for tombola.
2.1.2. I sådanne tilfælde, hvor vi ikke er i stand til at bekræfte din identitet eller alder, er vi pålagt i henhold til dansk lovgivning til at:
- Indefryse din konto, og
- Forbyde dig at spille indtil din alder er blevet bekræftet.
2.1.3. Hvis en registreret spiller viser sig at være mindreårig og/eller har tilvejebragt forkerte personlige oplysninger, vil ingen gevinster blive betalt.
2.2. International aktivitet
tombola.dk er kun tilgængelig for personer bosiddende i Danmark. Nogle lande forbyder alle, eller nogle af de former for spil, der tilbydes af tombola. tombola ønsker ikke, at enhver person, der befinder sig i en jurisdiktion, hvor en sådan registrering og/eller spil af ethvert af spillene er ulovligt eller strider mod eventuel gældende forordning på registreringstidspunktet, spiller spillene. Det er dit ansvar at sikre, at dette ikke er tilfældet. Deltagelse i spil er ugyldigt, hvor som helst det er forbudt ved eventuel gældende lovgivning.
2.3. Identifikation
2.3.1. I overensstemmelse med den lovgivning, der er fastlagt af den danske stat og Gibraltar Gambling Commissioner, kan vi bruge og beholde de oplysninger, som du har tilvejebragt for os, eller som vi allerede har om dig, eller som vi modtager fra eventuel henvendelse, som vi måtte rette til myndigheder for at bekræfte din identitet. Processen, herunder kontrol af MitID, gør os i stand til at åbne konti hurtigt mens vi bekræfter din alder og identitet, og hjælper med forebyggelse af svig. Vi kontrollerer alle oplysninger, som du tilvejebringer i forhold til eventuelle databaser (offentlige eller private), som vi har adgang til, og fører en optegnelse over den pågældende kontrol. Du accepterer, at vi, i overenstemmelse med dansk lovgivning, kan behandle, bruge, registrere og videregive personlige oplysninger, som du tilvejebringer i forbindelse med din registrering, og at sådanne personlige oplysninger registreres af vores kontraktmæssige partnere (f.eks. kreditoplysningsbureauer) og os.
2.4. Adgangskode til personlig identifikation
Under registreringen kan du vælge dit unikke brugernavn og indstille din egen personlige adgangskode. Det er dit ansvar at sikre, at du ikke afslører dit brugernavn og/eller din adgangskode over for andre. Du er ansvarlig for eventuelle indsatser, der placeres, hvor dit brugernavn og din adgangskode er blevet indtastet korrekt.
2.5. Glemt adgangskode
Hvis du har glemt din adgangskode, skal du enten klikke på linket ‘mistet din login’ på webstedet eller kontakte vores kundeserviceteam. Hvis du har mistanke om, at en anden person har fået kendskab til dine adgangsoplysninger, bedes du ændre din adgangskode og omgående kontakte vores kundeserviceteam (se også “2.10. Spilleransvar”).
2.6. Afslag på registrering
Vi forbeholder os retten til at afvise din registrering uden yderligere forklaring.
2.7. Indtastning af kortoplysninger
2.7.1. Du skal registrere et kreditkort/betalingskort for din konto for at indbetale penge til din tombola-konto. Det kreditkort/ betalingskort, som du bruger til din første indbetaling vil blive det registrerede kreditkort/betalingskort for din konto, og vil blive brugt til fremtidige ind- og udbetalinger. Efterfølgende indbetalinger vil blot kræve, at du indtaster det beløb, som du ønsker at indbetale, og de samme kortoplysninger, der blev registreret for din konto vil blive brugt til at modtage betaling. Du kan ændre din betalingsmetode fremover. For at ændre din aktive betalingsmetode, skal du foretage en indbetaling og have mindre end 20 kr. på saldoen på din tombola-konto. Bemærk venligst, at af sikkerhedsmæssige årsager kan tombola ikke opbevare dine kortoplysninger i et format, der kan genfindes.
2.7.2. Kortoplysninger opbevares ved hjælp af en sikker envejs-krypteringsalgoritme, hvilket betyder, at de oprindelige oplysninger ikke kan indhentes fra de krypterede oplysninger. De faktiske kortoplysninger opbevares sikkert af vores godkendte betalingsudbyder, hvilket giver os mulighed for at gøre det muligt for dig at behandle fremtidige transaktioner uden at du behøver at indtaste dine kortoplysninger igen. Hvis du har brug for at ændre dine registrerede kortoplysninger (for eksempel, hvis du har et nyt kortnummer), så kan du gøre dette på kontoområdet, eller du kan kontakte kundeservice.
2.8. Sikker kommunikation
2.8.1. Når du sender fortrolige personlige kontooplysninger (herunder kreditkort-/betalingskortoplysninger) til os, så kræver vi, at en sikker session først etableres ved hjælp af Secure Socket Layer-teknologi (SSL). Det betyder, at oplysninger, der sendes frem og tilbage mellem din computer og vores systemer sikres ved hjælp af kryptering med offentlig nøgle. Din computer udveksler vigtige oplysninger med vores servere for at oprette en privat samtale, som kun din computer og vores servere kan forstå. Forbindelser til vores betalingsgateway bruger den samme teknologi til at transmittere eventuelle betalingsoplysninger sikkert. Betalingsbehandlerne har også sikre krypterede forbindelser mellem dem selv og alle de store banker, således at betalingen kan behandles.
2.8.2. Tombola-medarbejdere har IKKE adgang til dine fulde kreditkort-/betalingskortoplysninger.
2.9. Én konto pr. spiller
Kun én tombola-konto er tilladt pr. kunde. En konto giver spillere adgang til vores websteder tombola bingo www.tombola.dk, herunder versioner af vores websted på mobiltelefoner, tabletter eller andre elektroniske enheder. Hvis en kunde registrerer mere end én konto hos tombola, forbeholder vi os ret til at lukke enhver og alle kontiene, og ingen gevinster vil blive betalt.
2.10. Spilleransvar
2.10.1. Det er spilleres ansvar at holde personlige oplysninger private til enhver tid. Spillere er ansvarlige for alle spiltransaktioner, der foretages gennem deres konto. Du bør altid logge ud, når du er færdig med at spille. Hvis en spiller har grund til at tro, at en tredjepart kan være i besiddelse af deres adgangskode og/eller kontooplysninger, skal spilleren omgående ændre adgangskoden i kontoindstillingen og informere tombola om hændelsen (via e-mail til [email protected] eller ved at ringe GRATIS til telefon ).
2.10.2. Det er spillernes ansvar at holde deres betalingsoplysninger sikre til enhver tid. Hvis du har grund til at tro, at en tredjepart kan være i besiddelse af dine betalingsoplysninger, bør du omgående kontakte din betalingsudbyder og informere tombola om hændelsen (via e-mail til: [email protected] eller ved at ringe GRATIS til telefon +(45) 80880062.)
2.11. Opdatering af kortoplysninger
2.11.1. Spillere er også ansvarlige for at holde personlige oplysninger (herunder adresseoplysninger), der tilvejebringes ved registrering, ajourførte. Du kan få adgang til og ændre dine egne individuelle kontooplysninger ved at klikke på "min konto" og derefter "Administrér indbetalingsmetoder".
2.11.2. Spillere er ansvarlige for alle spiltransaktioner, der foretages gennem deres konto, hvor den person, der indgår væddemål, har indtastet det korrekte brugernavn, adgangskode og svar på personlige spørgsmål. Spillere bør under ingen omstændigheder videregive deres adgangskode eller kontooplysninger til eventuel tredjepart (se også 2.10 ”Spilleransvar”).
2.12. Renter på spillerkonto-midler
Renter betales ikke på penge på spillerkonti, da disse anses for at være forudbetalinger for tilsigtede væddemål.
2.13. Beskyttelse af spillermidler - adskillelse af kundemidler
Eventuelle midler, som vi opbevarer for dig på din konto er sikre og beskyttes i tilfælde af tombolas konkurs.
Vi holder kundemidler adskilt fra virksomhedsmidler på en modregningsfri bankkonti og sikrer dermed, at kundemidler tilbagebetales til kunder i det usandsynlige tilfælde af konkurs. Denne adskillelse af kundemidler resulterer i høj beskyttelse af vores spilleres midler til enhver tid.
3.1 Indbetalingsmetoder
Du kan indbetale penge til din konto med henblik på at spille spillene ved hjælp af forskellige betalingsmetoder såsom kredit- og betalingskort. Du kan registrere højst 3 betalingsmetoder på din konto. Indbetalinger skal foretages ved hjælp af en gyldig betalingsmetode. Tombola opkræver dig ikke for at foretage indbetalinger/udbetalinger, men du skal være opmærksom på, at nogle kreditkortselskaber betragter spiltransaktioner som 'kontantbetalinger', og de kan opkræve dig et gebyr for at bruge dit kort hos os. Rådfør dig med din kortudsteder for flere oplysninger.
3.1.2 Apple Pay
Du kan indsætte penge på din konto for at spille spillene ved hjælp af Apple Pay, men først skal du tilføje dit personlige debet-/kreditkort på din Tombola-konto og foretage din første indbetaling ved hjælp af kortbetaling. Derefter vil Apple Pay være tilgængelig for dig for alle efterfølgende indbetalinger.
3.2 Min. og maks. indbetalinger
3.2.1. Når du foretager din første indbetaling, er det mindste beløb, som du kan indbetale, 100 kr.
3.2.2. Når du først registrerer din konto, finder den almindelige maksimale daglige og ugentlige indbetalingsgrænse på 5.000 kr. anvendelse.
3.2.3. Eventuelle efterfølgende indbetalinger kan være på minimum 100 kr. og maksimalt 5.000 kr. (hvis ingen mindre personlig grænse anvendes)
3.2.4. Det maksimale beløb, som du kan indbetale er 5.000 kr. om ugen.
3.2.5 Du kan kun indbetale midler, når saldoen på din tombola-konto er mindre end 2.500 kr.
3.2.6. For velkomstbonus, kampagnevilkår og -betingelser, klik her.
4.1 Offentliggørelse af gevinster
Vi markedsfører gevinster, der betales til spillere som en del af vores markedsføringsindsats. Offentliggjorte gevinster er for alle betalte gevinster, medmindre andet er angivet.
4.2. Markedsføringsoplysninger om Stor Vinder
Vindere tildeler tombola en uigenkaldelig ret, men ikke forpligtelse til at bruge og offentliggøre deres tombola-brugernavn online og på tryk, i eventuelt andet medium eller af vores reklamebureauer uden kompensation.
4.3. Præmier
Alle præmier vil være pengepræmier, medmindre andet er angivet.
4.4. Bonuspenge
Bonuspenge bidrager ikke til præmiepuljen i eventuelt spil, der giver mulighed for at bruge bonuspenge. Spillere, der bruger bonuspenge kan stadig kvalificere sig til at vinde præmier, der vises på tavlen, herunder jackpot, når de spiller med bonuspenge. Bemærk venligst, at hvis du er den eneste spiller, der spiller et spil og bruger bonuspenge, er der muligvis ikke nogen tilgængelig spilpræmie at vinde. Dog kan du stadig vinde jackpotten i henhold til hvert spils sædvanlige regler, selv når du spiller med bonuspenge.
Du kan anmode om en udbetaling til enhver tid, forudsat at alle betalinger er modtaget. Vi forbeholder os ret til at betale eventuel ønsket udbetaling helt eller delvist via den samme betalingsmetode og i den samme valuta som indbetalingerne blev foretaget i.
5.1 Betalingsanmodninger
5.1.1. Anmodninger om udbetaling kan kun foretages til din aktive betalingsmetode: betalingskort/kreditkort, apple pay eller bankoverførsel. Du kan kun ændre din aktive betalingsmetode, når du foretager en indbetaling og har mindre end 20 kr. på din saldo på din tombola-konto.
Hvis det er muligt vil alle udbetalinger blive foretaget til den betalingskonto, hvorfra indbetalingerne blev foretaget. Det er kun den registrerede kontoindehaver, der kan anmode om udbetalinger, og udbetalinger vil kun blive foretaget til denne person.
Udbetalinger til en anden bankkonto, der tilhører spilleren kan kun ske, hvis en relevant anmodning sendes til kundeservice af spilleren, inden udbetalingen foretages og en sådan anmodning er blevet godkendt af tombola. Det er spillerens ansvar at sikre, at bankoplysninger er korrekte og at dokumentere ejerskab af den pågældende bankkonto.
5.1.2. Tombola kan afvise betaling, hvis en person, der gør krav på betaling, ikke er i stand til at tilvejebringe bevis for deres berettigelse som den navngivne kontoindehaver og tilladelse til at bruge kreditkortet/betalingskortet, som har betalt for den vindende billet.
5.2. Minimumsudbetalinger
Minimumsudbetalingen fra en spillers konto er 100 kr., medmindre en spiller er ved at lukke deres konto. Hvis en spiller er ved at lukke deres konto, kan spilleren anmode om, at den resterende saldo udbetales. Bemærk venligst, at på grund af administrationsomkostninger, er minimumsudbetalingen ved lukning af en konto 10 kr., og alle midler under 10 kr. fortabes ved lukning af konto.
5.3.1 For betalingskortkonti, vil udbetaling blive foretaget til dit kort inden for den normale bankcyklus (normalt 3-5 hverdage).
For betalingskort/debetkort, vil udbetaling blive foretaget til dit kort inden for den normale bankcyklus (normalt 3-5 hverdage).
For apple pay, vil udbetaling blive foretaget til dit kort inden for den normale bankcyklus (normalt 3-5 hverdage).
Der er ikke fastsat maksimalt antal udbetalinger pr. dag, men udbetalingsanmodninger om større beløb kan kræve yderligere foranstaltninger. Store udbetalingsanmodninger kan normalt kun ske via bankoverførsel. Hvis vi har brug for yderligere dokumenter f.eks. til legitimation i forbindelse med bestemmelser til bekæmpelse af hvidvaskning af penge, vil en e-mail automatisk blive sendt til dig efter din udbetalingsanmodning, der bekræfter acceptable former for identifikation, som i øjeblikket er:
- Gyldigt pas
- Gyldigt kørekort
- Sygesikringskort
5.3.2 Vindere kan være forpligtede til at indsende gyldig legitimation og dokumenter, der bekræfter deres adresse, inden de kan modtage en præmie.
5.4. Udbetalinger til kreditkortkonti
For de fleste kreditkortkonti, vil udbetaling blive foretaget til dit kort inden for den normale bankcyklus (normalt 3-5 hverdage). Bemærk venligst: nogle kort giver ikke mulighed for tilbagebetaling til kortet på grund af f.eks. kortordningsregler, derfor vil udbetalinger blive foretaget via bankoverførsel. For større transaktioner forbeholder vi os ret til at bede dig om at tilvejebringe kopier af legitimation for os, inden der kan foretages en udbetaling til dit kort. Den maksimale enkelte udbetaling til et kort er 200.000 kr., eventuelle beløb over dette kan kun sendes via bankoverførsel. Tombola opkræver dig ikke for at foretage indbetalinger/udbetalinger, men du skal være opmærksom på, at nogle kreditkortselskaber betragter spiltransaktioner som 'kontantbetalinger', og de kan opkræve dig et forskudsgebyr. Rådfør dig med din kortudsteder for flere oplysninger.
Skulle du have eventuelle spørgsmål til ovenstående, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
5.5. Ændringer til dine personlige oplysninger
Spillere er også ansvarlige for at holde nøjagtige oplysninger, der blev tilvejebragt ved registrering, ajourførte. Du kan få adgang til og ændre dine egne individuelle kontooplysninger ved at klikke på "Opdatér personlige oplysninger" i området "min konto" på webstedet. Skulle du ændre dit efternavn og/eller adresse, skal du tilvejebringe bevis for en sådan ændring, før eventuelle kontooplysninger kan opdateres.
5.6. Ændringer til dine bankoplysninger
Hvis eventuel del af dit betalingskort- eller kreditkortnummer ændrer sig, herunder udstedelsesnummeret (hvis relevant) og udløbsdatoen, er det dit ansvar omgående at informere os herom. I modsat fald kan det resultere i, at transaktioner bliver afvist af din bank eller dit kreditkortselskab. Vi påtager os intet erstatningsansvar for transaktioner, der afvises som følge af forkerte bankkortoplysninger, hvor du har undladt at informere os om ændringerne til dine oplysninger.
Skulle dit betalingskort eller kreditkort gå tabt eller blive stjålet, skal du omgående kontakte din bank.
5.7. Bonuspenge
5.7.1. Når du foretager en udbetaling, vil du blive informeret om følgende: hvor mange bonuspenge, der står på din konto, hvor meget du kan udbetale uden at miste bonuspenge, og hvor meget du kan udbetale i alt. For ikke at miste dine bonuspenge, skal du bevare det samme beløb af rigtige penge som bonusmidler på din konto.
5.7.2. Hvis du vælger at udbetale det samlede tilgængelige beløb, vil du miste alle bonusmidler, der står på din konto.
6.1. Indsatser, der erklæres for ugyldige
Hvis en indsats erklæres ugyldig i henhold til disse vilkår, vil enhver sum, der trækkes fra din konto i forbindelse med den pågældende indsats blive krediteret tilbage til din tombola-konto.
6.2. Automatisk spil / Manipulation af software
6.2.1. Automatisk spil ved hjælp af software eller anden manipulation af spillene eller din/en anden spillers kontooplysninger er forbudt og vil resultere i opsigelse af din konto og alle tilknyttede konti, og annullering af eventuelle udestående præmier og indbetalinger. Eventuel overtrædelse vil medføre øjeblikkelig lukning af kontoen, og ingen gevinster vil blive betalt.
6.2.2. Spillere og besøgende på tombola-websteder accepterer, at enhver manipulation i form af hacking, brug af virusser, manipulation af data, brug af insiderviden, eller enhver anden metode, der bruges til at snyde, er en væsentlig overtrædelse af vilkårene og betingelserne. Tombola bevarer de fulde rettigheder til at inddrive både eventuelle gevinster vundet af person(er) via væsentlig overtrædelse af ovenstående, samt eventuelle andre direkte og indirekte tab eller følgetab.
Hvis vi beslutter at give afkald på en regel af hensyn til fair play over for dig, vil det ikke danne præcedens for fremtiden.
7.1. Tab af forbindelse til spilsystem
Hvis, af enhver årsag, en individuel spiller mister forbindelse til spilserveren efter at have placeret en indsats, vil systemet medtage købet i spillet som normalt og eventuelle præmier, der vindes vil blive betalt til tombola-kontoen. Et sådant tab af forbindelse til spilserveren vil ikke have nogen effekt på resultatet af spillet.
7.2. Funktionsfejl
En funktionsfejl under spillet ugyldiggør alle betalinger og spil, men en funktionsfejl efter at spillet er færdigt, vil resultere i, at præmierne betales.
7.3 Generelt
Tombola forbeholder sig ret til at bekræfte enhver vinders berettigelse før betaling foretages, og vi forbeholder os ret til at afvise betaling til enhver spiller, der overtræder vilkårene og betingelserne.
En ""Inaktiv konto"" er en konto, der ikke har været logget ind på i mindst to (2) år.
Hvis din konto forbliver ubrugt i en sammenhængende periode på to (2) år, vil din konto blive anset for at være en 'Inaktiv konto', og hvis der ikke er nogen reel pengebalance på din konto, vil den blive lukket, og alle bonuspenge vil blive fjernet fra kontoen.
Tombola vil tage rimelige skridt for at informere dig via dine registrerede kontaktoplysninger mindst en (1) kalendermåned før din konto bliver en 'Inaktiv konto'.
Hvis din konto forbliver inaktiv en (1) måned efter tombolas forsøg på at underrette dig om, at din konto vil blive inaktiv, vil tombola opkræve et vedligeholdelsesgebyr på halvtreds kroner (50DKK) den følgende måned og derefter hver efterfølgende måned, indtil saldoen når nul (0). Hvis dette sker, vil alle bonuspenge blive fjernet fra kontoen, eller indtil kontoen bliver genaktiveret af dig.
Du kan genåbne din konto ved at logge ind på din konto. Ved at logge ind på din konto forhindrer du yderligere vedligeholdelsesgebyrer, indtil din konto muligvis bliver inaktiv igen.
Du kan kontakte kundeserviceteamet på ethvert tidspunkt for at drøfte dine gebyrer.
Du har ret til at lukke din konto til enhver tid. For at lukke en konto bedes du kontakte kundeserviceteamet. Ved modtagelse af din anmodning, vil vi svare inden for en rimelig periode og bekræfte lukning af din konto. Den resterende del af den udestående saldo på din konto på lukningstidspunktet vil blive returneret til dig forudsat, at identitet og betalingsmetode er blevet bekræftet på tilfredsstillende vis.
10.1. Hvis vi bliver opmærksomme på eller har mistanke til, at en transaktion er mistænkelig og involverer eller kan involvere finansiel kriminalitet eller lignende aktivitet, så forbeholder vi os ret til at tilbageholde beløbet i den pågældende transaktion, og eventuelle andre transaktioner foretaget af dig. Derudover forbeholder vi os ret til at tilbageholde eventuelle midler relateret til den pågældende aktivitet, og saldoen på de pågældende konti. Vi er ikke forpligtede til at give dig nogen begrundelse for disse handlinger. Hvis aktiviteten og transaktionerne renses for enhver mistanke, vil alle tilbageholdte midler blive stillet til rådighed for dig.
10.2. Hvis vi har mistanke om, at du deltager i enhver form for aftalt spil, svigagtig praksis eller hvidvaskning af penge, forbeholder vi os ret til at anmelde en sådan aktivitet til politiet, de relevante myndigheder og tilsynsmyndighederne, online-tjenesteudbyderen, banker og andre finansielle institutioner, herunder nærmere oplysninger om din identitet, og du accepterer at samarbejde fuldt ud med os om at undersøge enhver sådan aktivitet.
11.1 Tombola forbeholder sig ret til, efter eget skøn og til enhver tid, at blokere eller lukke en eksisterende tombola-konto uden angivelse af årsag .Eventuelle legitime midler, der er tilbage på din konto på tidspunktet for lukningen af kontoen, sendes tilbage til den betalingskonto, hvorfra indbetalingerne blev foretaget.
11.2. Vi forbeholder os også ret til, efter eget skøn, at ugyldiggøre alle gevinster og konfiskere eventuel saldo på din konto under enhver af de følgende omstændigheder, samt annullere eller suspendere din konto (uanset enhver anden bestemmelse indeholdt i vilkårene og betingelserne), hvis vi har grund til at tro, at din konto kan være blevet brugt til enhver af de følgende aktiviteter:
- Hvis du har mere end én aktiv konto hos tombola,
- Hvis du indbetaler penge via et kort, som du ikke har tilladelse til at bruge og/eller bruger et kort i en jurisdiktion, hvor væddemål og spil er forbudt,
- Hvis du tilvejebringer forkerte eller vildledende oplysninger ved registrering af en konto,
- Hvis du (tilsigtet eller utilsigtet) har givet en anden person tilladelse til at deltage ved hjælp af din konto,
- Hvis tombola har modtaget en meddelelse om ”tilbageførsel” og/eller "returnering" via en indbetalingsmekanisme, der bruges på din konto,
- Hvis det opdages, at du deltager i aftalt spil, snyd, hvidvaskning af penge eller foretager enhver form for svigagtig aktivitet, eller
- Hvis det fastslås af tombola, at du har benyttet dig af eller gjort brug af et system (herunder maskiner, computere, software eller andre automatiserede systemer, såsom bots, osv.), der specifikt er beregnet til at besejre spilsystemet.
Hvis vi har rimelig grund til at tro, at du har deltaget i enhver af de aktiviteter, der er angivet i punkt 11.2, så (i tillæg til eventuel suspension eller lukning af din konto, der foretages) forbeholder vi os ret til at tilbageholde hele eller en del af saldoen og/eller inddrive fra din konto eventuelle indbetalinger, betalinger, bonusser og gevinster, som kan henføres til enhver af de praksisser, der omhandles i punkt 11.2. Under sådanne omstændigheder vil dine oplysninger blive videregivet til den relevante myndighed, tilsynsorgan eller eventuelle andre eksterne tredjeparter. De rettigheder, der er angivet heri berører ikke eventuelle andre rettigheder, som vi måtte have imod dig i henhold til disse vilkår og betingelser eller på anden måde.
12.1. Erstatningsansvar og skadesløsholdelse
12.1.1. Du anerkender og accepterer hermed, at ved at bruge vores websteder er der en risiko for at tabe penge. Vi påtager os intet ansvar, ej heller er vi erstatningsansvarlige for eventuelle konsekvenser, der påstås at have fundet sted gennem din brug eller misbrug af webstederne.
12.1.2. Webstederne leveres ”som beset” og uden nogen udtrykkelig eller stiltiende garanti af nogen art. I overensstemmelse hermed, i det maksimale omfang tilladt ved lov, leverer vi webstederne til dig på det grundlag, at vi udelukker alle erklæringer, garantier, betingelser og eventuelle andre vilkår (herunder, men ikke begrænset til, garantier for salgbarhed, ikke-krænkelse af immaterielle rettigheder, eller egnethed til et bestemt formål), der, med undtagelse af disse vilkår og betingelser, kan finde anvendelse i forbindelse med webstederne. Vi garanterer ikke, at materialet indeholdt på dem, eller enhver af de funktioner, der er indeholdt på webstederne eller deres servere vil fungere uden afbrydelser eller forsinkelse eller vil være fejlfri, fri for virusser eller funktionsfejl, eller er kompatible med eventuel anden software eller materiale. I særdeleshed påtager vi os intet erstatningsansvar for eventuelt tab eller ødelæggelse af data, svigt af kommunikationslinjer, eventuel persons misbrug af webstederne eller eventuel fejl eller udeladelse i indhold.
12.1.3. Vores maksimale erstatningsansvar over for dig for eventuelt anliggende, der udspringer af eller i forbindelse med din brug af webstederne vil være begrænset til summen af det beløb, der lovligt er indestående på din konto og returneringen af indsatsen på eventuelt omstridt væddemål.
12.1.4. Uanset punkt 12.1.3, vil tombola (eller ethvert af dets koncernselskaber, ledere, direktører, medarbejdere, aktionærer eller repræsentanter) under ingen omstændigheder være erstatningsansvarlig for eventuelle skadeserstatninger som følge af:
- eventuelle direkte, indirekte, særlige og tilfældige tab, følgetab eller skadeserstatninger, uanset om eksemplariske eller strafferetslig begrundede.
- eventuelt tab af indtægt,
- eventuelt tab af direkte eller indirekte fortjeneste,
- eventuelt tab af goodwill,
- eventuelt tab af data,
- eventuelt tab af kontrakter,
- eventuelt tab af brug af penge,
- eventuelle tab eller skadeserstatninger som følge af eller på nogen måde forbundet med forretningsafbrydelse, eller
- og uanset om uden for kontraktforhold (herunder uden begrænsning, uagtsomhed), i kontraktforhold eller på anden måde i forbindelse med webstederne på nogen måde eller i forbindelse med brugen, eventuel manglende evne til at bruge eller resultatet af brugen af webstederne, herunder men ikke begrænset til tab eller skadeserstatninger på grund af virusser, der kan inficere dit computerudstyr, mobiltelefon, tablet, software, data eller anden ejendom på grund af din adgang til, brug af eller færden på webstederne.
12.1.5. Du accepterer at skadesløsholde og fritage os, vores ledere, direktører, repræsentanter og medarbejdere (og holde os skadesløsholdt eller fritaget på denne måde) for eventuelt erstatningsansvar, omkostninger, krav, søgsmål, retssager, skadeserstatninger, udgifter (herunder juridiske omkostninger og udgifter), tab eller forlangender, uanset hvordan de opstår, pådrages eller afholdes af os som følge af din overtrædelse af disse vilkår og betingelser eller eventuelle dokumenter, der indarbejdes i denne aftale ved henvisning, eller som følge af din overtrædelse af eventuel lov eller rettighed tilhørende eventuel tredjepart.
12.1.6. Vi er ikke erstatningsansvarlige for eventuelt tab eller skadeserstatning, som du måtte pådrage dig som følge af eventuel force majeure, strømsvigt, handels- eller arbejdskonflikt, handling, fejl eller udeladelse af eventuel regering eller myndighed, obstruktion eller svigt af telekommunikationstjenester eller -netværk, adgangsforsinkelser eller adgangsafbrydelse, manglende levering eller fejllevering af data, den uautoriserede brug af dine sikkerhedsadgangsoplysninger eller eventuel anden forsinkelse eller fejl forårsaget af en tredjepart. I et sådant tilfælde forbeholder vi os ret til at annullere eventuelt væddemål eller annullere eller suspendere vores tjenester som følge af sådanne omstændigheder uden at pådrage os eventuelt erstatningsansvar. Desuden er vi ikke ansvarlige for svigt af udstyr, uanset hvor det er placeret eller administreres, eller uanset om under vores direkte kontrol eller ej, som måtte forhindre driften af vores websteder, eller forhindre dig i at kunne kontakte os.
12.1.7. Intet i disse vilkår og betingelser udelukker vores erstatningsansvar, som vi måtte pådrage os for så vidt angår svig eller dødsfald eller personskade som følge af vores uagtsomhed.
12.1.8. Du anerkender, at vi opbevarer oplysninger vedrørende din identitet, herunder, men ikke begrænset til, dit navn, din adresse og fødselsdato. Du accepterer, at vi påberåber os disse oplysninger ved indgåelse af denne aftale med dig, og du accepterer, at vi ikke har nogen form for erstatningsansvar overhovedet for eventuel unøjagtighed eller falskhed i oplysningerne, som de tilvejebringes af dig.
12.1.9. Medmindre andet er angivet, er vi ejerne og de autoriserede brugere af alle immaterielle rettigheder i alle materialer på webstederne, og alt deres indhold, herunder, uden begrænsning, eventuel ophavsret, varemærker, tekst, fotografier, videoer, logoer, design, koder, skabeloner, specifikationer og eventuelle ændringer og forbedringer deraf. Disse immaterielle rettigheder er beskyttet af lovgivningen i England og Wales, internationale traktater og alle andre gældende love om ophavsret og immateriel ejendom. Hvis du overtræder ethvert af vilkårene vil din tilladelse til at bruge webstederne automatisk ophøre og du skal tilintetgøre alle downloadede eller udskrevne uddrag fra webstederne.
12.1.10. Eventuelle rettigheder, der ikke udtrykkeligt tildeles i disse vilkår og betingelser er forbeholdt. Alt indhold og materiale på webstederne leveres til din egen personlige brug, og derfor er eventuel gengivelse, distribution eller kommerciel udnyttelse af et sådant indhold eller materiale på enhver måde uden vores udtrykkelige og forudgående skriftlige samtykke, forbudt. Eventuel anden anvendelse eller gengivelse af sådanne materialer uden vores forudgående skriftlige samtykke vil udgøre en overtrædelse af disse vilkår og betingelser.
12.1.11. Det er strengt forbudt at indsamle data fra os via 'screen scraping' eller eventuel anden automatiseret eller manuel indsamling. Det er også forbudt at anvende data fra webstederne uden vores forudgående skriftlige tilladelse.
12.1.12. For at undgå enhver tvivl, kan du kun bruge de data, der er tilgængelige på webstederne som strengt nødvendigt til dit tilladte personlige formål med at bruge vores tjeneste. Vi forbeholder os ret til at træffe sådanne foranstaltninger, som vi anser for nødvendige, herunder at indlede retssag uden yderligere varsel til dig, i forhold til eventuel uautoriseret brug af vores data eller af webstederne.
12.1.13. Vi er ikke ansvarlige eller hæfter for indholdet, nøjagtigheden, timingen eller pålideligheden af eventuelle oplysninger, udsagn eller tjenester, der tilbydes af tredjeparter, der annoncerer eller på anden måde offentliggør oplysninger via vores websteder (uanset om direkte eller via links til eller fra andre websteder eller ressourcer), ej heller godkender vi indholdet af sådanne annoncer eller oplysninger. Hvis du har eventuelt krav som følge af en tredjeparts handlinger eller udsagn, accepterer du kun at forfølge et sådant krav mod den pågældende tredjepart og ikke mod os.
12.2. Erstatningsansvar for kort
Vi accepterer ikke erstatningsansvar for skadeserstatninger, som kan skyldes opfangelse eller misbrug af spillernes kreditkortoplysninger på internettet.
13.1. Tombola reguleres af Spillemyndigheden (licensnummer 23-313546) og Gibraltar Gambling Commission (licensnummer RGL 052).
13.2. For yderligere oplysninger, bedes du besøge de officielle websteder
Tombola bestræber sig på at yde dig den bedst mulige service og stræber efter at gøre det rigtige til enhver tid. Skulle du føle, at vi har undladt at tilbyde vores bedste service, er det følgende en trinvis vejledning til vores klageprocedure.
14.1 Sådan indgiver du en klage
Hvis du mener, at vi har begået en fejl eller undladt at overholde vores høje standarder, bedes du kontakte os på [email protected] eller ved at ringe GRATIS til telefon +(45)80880062 eller ved at skrive til os på vores adresse:
Tombola Danmark Services
Bredgade 23B. 2sal
1260 København K
Danmark
De fleste bekymringer, klager eller potentielle klager kan løses ved at tale med et medlem af vores kundeserviceteam.
14.2 Eskalering af klage - trin 1
I det usandsynlige tilfælde, at vores kundeserviceteam ikke kan løse din klage, kan du anmode om, at din klage eskaleres til lederen af vores kundeserviceteam.
Du modtager en e-mailbekræftelse på din klage inden for 4 timer.
Lederen af kundeserviceteamet undersøger problemet yderligere og svarer inden for 72 timer afhængigt af kompleksiteten af klagen.
Hvad hvis jeg føler, at min klage stadig ikke er blevet løst?
14.3 Eskalering af klage - trin 2
Hvis du stadig føler, at din forespørgsel ikke er blevet løst, kan du bede om at få din klage gennemgået af chefen for vores kundeservice.
Hvad sker der nu?
Chefen for vores kundeservice vil selv gennemgå din klage og informere dig om de næste skridt, der som regel indebærer indberetning af problemet til den relevante afdeling og derefter tilvejebringelse af et endeligt svar.
Der vil gå mindst 72 timer afhængigt af kompleksiteten af klagen.
14.4 Eskalering af klage - Center for Klageløsning
Under alle omstændigheder kan enhver kunde altid indgive en klage Center for Klageløsning, men vi anbefaler at følge de foregående trin som beskrevet ovenfor, før eventuelt problem eskaleres til et højere niveau, da alle klager som regel altid kan løses internt.
15.1. Sæt grænser på din konto
15.1.1. Spillere kan sætte deres egne daglige, ugentlige og månedlige indbetalingsgrænser. For at gøre dette skal du blot logge ind og gå til ”min konto”, klikke på ”safeplay” og derefter ”Indbetalingsgrænse”. Du kan indstille de følgende grænser:
- Daglige grænser - det mindste du kan indstille er 100 kr. - Det højeste du kan indstille er 5.000 kr.
- Ugentlige grænser - det mindste du kan indstille er 100 kr. - Det højeste du kan indstille er 5.000 kr.
- Månedlige grænser - det mindste du kan indstille er 100 kr. - Det højeste du kan indstille er 25.000 kr. (Dette er på grund af, at nogle måneder indeholder fem uger. Bemærk, at du kun kan indbetale højst 5.000 kr. om ugen.)
15.1.2. Hvis du øger din indbetalingsgrænse, skal du vente 24 timer, inden den nye grænse træder i kraft.
15.1.3. Eventuel reducering af grænse træder altid i kraft med det samme.
15.1.4. For yderligere oplysninger om vores finansielle grænser, bedes du se vores side safeplay.
15.2. Afkølingsperiode - Cool Off
Hvis du ønsker at begrænse dit spil i en kort periode (24 timer eller 30 dage) kan du gøre det ved at gå til ”min konto”, klikke på ”safeplay” og derefter ”Cool Off”. Vi lukker din konto midlertidigt, og du vil ikke kunne få adgang til den. For yderligere oplysninger om timeouts, bedes du se vores side safeplay.
15.3. Selvudelukkelse
15.3.1. Hos tombola, vil vi gerne have, at alle nyder at spille vores spil. Men vi anerkender, at nogle spillere ønsker at begrænse eller endog ophøre med at spille. Vi tilbyder derfor en mulighed for selvudelukkelse, der gør det muligt for spillere at lukke deres konto i en periode på tre (3), seks (6) eller tolv (12) måneder og permanent. For at gøre dette skal du blot logge ind og gå til ”Min konto”, og derefter klikke på ”safeplay”. Du kan også kontakte vores kundeservices supportteam direkte over telefonen på gratisnummer - +(45)80880062. Alle tombola-kundeservicerepræsentanter modtager løbende træning i problemer med ludomani og social ansvarlighed.
15.3.2. Når du vælger at selvudelukke, vil du ikke være kvalificeret til at modtage bonusser eller kampagner, som vi kan tilbyde under din selvudelukkelseIngen yderligere markedsføringsmaterialer vil blive sendt indtil selvudelukkelsesperioden er overstået, og du har anmodet om at vende tilbage til webstedet Bemærk venligst, at ved anvendelse af en af de ovennævnte værktøjer til safeplay, vil de finde anvendelse på alle websteder.
15.3.3. Når du vælger at selvudelukke, vil din konto vil blive lukket for varigheden af den valgte periode, og du vil ikke længere have adgang til spillene eller nogen af funktionerne på ”min konto”. Vi returnerer din resterende saldo i overensstemmelse med vores udbetalingspolitik. Når en anmodning om at selvudelukke er blevet truffet, kan beslutningen ikke fortrydes. Bemærk venligst, at tombola opretholder et register over alle selvudelukkede konti, herunder betalingsmetoder og alle selvudelukkelsesaftaler, under varigheden af selvudelukkelsen.
15.3.4. Hvis du vælger at selvudelukke på tombola, anbefaler vi, at du også selvudelukker fra alle andre spillewebsteder, hvor du har konti.
Når en spiller beslutter sig for at selvudelukke på tombola, viser vi også et link til ROFUS: registret over frivilligt udelukkede spillere (ROFUS) er et register, der administreres af Spillemyndigheden, der indeholder alle spillere i Danmark, der frivilligt har ønsket at selvudelukke sig midlertidigt eller permanent fra at spille onlinespil og kasinoer i Danmark.
Flere oplysninger om ROFUS kan findes her.
Der er også software tilgængeligt, som kan forhindre en enkelt computer i at få adgang til spillewebsteder på internettet. Yderligere oplysninger om sådanne værktøjer kan findes her:
15.3.5. Under en selvudelukkelsesaftale, vil vi udføre rimelige automatiske kontroller for at bestræbe os på at sikre, at du ikke længere kan bruge tombola-konti. Du skal dog ikke forsøge at spille hos os, og vi er ikke ansvarlige eller hæfter for eventuelle efterfølgende konsekvenser eller tab (uanset årsag), som du kan lide eller pådrage dig, hvis du fortsætter med at spille gennem yderligere konti, hvor du har ændret nogen af dine registreringsoplysninger eller tilvejebragt vildledende, unøjagtige eller ufuldstændige oplysninger eller på anden måde forsøgt at omgå selvudelukkelsen.
15.3.6. Hvis du vælger at genåbne din konto, når selvudelukkelsesperioden er overstået, skal du kontakte kundeserviceteamet telefonisk. Du vil derefter blive genstand for en afkølingsperiode på mindst 24 timer, før din konto bliver aktiv. Under afkølingsperioden på 24-timer, vil du få mulighed for at annullere genaktiveringen. Hvis du vælger at selvudelukke i en periode på tre (3), seks (6) eller tolv (12) måneder for derefter at vende tilbage, når denne periode er overstået, vil din indbetalingsgrænse blive sat til din tidligere grænse.
Kunder, som oplever spilleproblemer og andre personer, som påvirkes af spilleproblemer, bør søge hjælp. De følgende organisationer er tilgængelige for at levere gratis og fortrolig rådgivning angående sager om spilleproblemer.
Center for Ludomani
Center for Ludomani er en organisation, der tilbyder fortrolig telefonsupport og rådgivning til enhver, som er berørt af et spilleproblem. Center for Ludomani kan kontaktes på telefon 70 11 18 10 eller via deres websted www.ludomani.dk.
Gambling Therapy
Gambling Therapy tilbyder online-rådgivning til personer, som ikke er bosiddende i Storbritannien, som har problemer med afhængighed af spil, og som udviser problematisk adfærd. Yderligere oplysninger kan findes på www.gamblingtherapy.org.
Vi forbeholder os ret til at afvise kunderegistrering og til at suspendere eller opsige din konto til enhver tid. Vi forbeholder os også ret til at afvise godkendelse af ethvert væddemål eller enhver transaktion for så vidt angår, eller i forbindelse med, din brug af webstederne. Vi er ikke forpligtede til at give dig nogen begrundelse herfor, og er ikke erstatningsansvarlige over for dig på nogen måde for eventuelle tab eller skadeserstatninger, der kan følge af en sådan handling.
I alle tilfælde af system- eller spil-manipulation (eller mistanke om eller bevis herfor), eller i alle tilfælde af brud eller mistanke om brud på eventuel gældende lov, forordning eller disse vilkår og betingelser, forbeholder vi os retten til at annullere, tilbageholde eller afvise eventuel betaling af penge fra eller til din konto uden at angive nogen årsag.
Eventuel konto- eller spilaktivitet, der ikke er i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser, er strengt forbudt.
Vi forbeholder os ret til at afvise adgang til og brug af vores systemer og tjenester til enhver tid, med forbehold af opfyldelsen af eventuelle udestående forpligtelser i henhold til disse vilkår og betingelser.
Disse vilkår er underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Danmark.
Tombola-hjemmesiderne for Danmark er rettet mod og kun tilgængelige for indbyggere i Danmark og Grønland. Vores præsentation af nogen tjenester udgør ikke et tilbud eller en opfordring til at bruge siderne i nogen jurisdiktion uden for Danmark og Grønland. Det er dit ansvar at overholde de gældende love om spil i den jurisdiktion, hvor du befinder dig. Hvis du bor i et land, hvor spil er forbudt, bedes du undlade at registrere dig hos os eller forsøge at bruge vores tjenester. Tilgængeligheden af siderne i andre jurisdiktioner end Danmark eller Grønland skal ikke opfattes som en erklæring eller garanti for lovligheden af brugen af siderne i disse jurisdiktioner. Gevinster vil ikke blive udbetalt til dig for brug af siderne, mens du befinder dig uden for Danmark eller Grønland. Vi forbeholder os retten til at lukke din konto og nægte enhver nuværende eller fremtidig brug af siderne, hvis vi har mistanke om eller ved, at du har brugt dem, mens du befandt dig uden for Danmark eller Grønland.
19.1. Vi forbeholder os ret til at revidere eller ændre vilkårene og betingelserne. Vi underretter dig om eventuelle væsentlige ændringer til vilkårene og betingelserne inden ændringerne træder i kraft. Hvis du ikke kan acceptere de (nye) vilkår, skal du ikke bruge webstedet.
19.2. Ingen kundeservicerepræsentant har beføjelse til at ændre disse vilkår og betingelser.
Læs vores kampagnevilkår og -betingelser her.