tombola.dk bruger cookies til at give dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Ved fortsat at bruge vores hjemmeside, accepterer du vores cookiepolitik. Cookie Politik
Luk

Hjælp

Mød vores team

Vores venlige kundeserviceteam sidder klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål.

Vores kundeserviceteam er her for hjælpe dig med hvad end du har brug for. Vælg en af måderne du ønsker at kontakte os på:

Vi tager imod dit opkald på 8 sekunder. Ring på + 45 80880062

+ 45 80880062

tombola Services Denmark, Bredgade 23B 2 sal. 1260 Kbh K

tombola Services Denmark, Bredgade 23B 2 sal. 1260 Kbh K

Herunder kan du finde svar på de hyppigst stillede spørgsmål. Hvis du stadig er i tvivl eller mangler yderligere information, kan du kontakte vores kundeservice via; telefon, live chat eller email.

Vi er tilgængelige:

Mandag til fredag fra kl. 09.00 – 00.00

Søndag og lørdag fra kl. 12.00 – 00.00

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvad skal jeg oplyse for at oprette mig?

Oprettelse hos tombola tager kun et par minutter. Vi anbefaler, at du har dit [NemID-kort/nøgle] og sygesikringsbevis klar, da vi skal bruge følgende oplysninger:

  • Fuldt navn og fødselsdato (som det vises på dit sygesikringsbevis)
  • Din fulde danske bopælsadresse
  • Dit CPR-nummer
  • Et sikkerhedsspørgsmål, og dit personlige svar på dette
  • Dit brugernavn og en adgangskode på mindst 8 tegn, som indeholder mindst et stort bogstav, mindst et lille bogstav og mindst et tal
  • E-mail og telefonnummer

Når du ønsker at begynde at spille, så indbetal minimum på 100 kr. med dit betalingskort/kreditkort. Lav din første indbetaling på 100 kr. i dag, og få 200 kr. gratis! Det er nemt, og vi matcher din indbetaling op til et maksimum på 500 kr.

Hvordan fungerer velkomsttilbuddet?

På tombola fordobler vi beløbet på dit første indskud op til et maksimum på 500 kr. Hvis du indbetaler 250 kr. vil du altså modtage 500 kr. i bonus og dermed have 750 kr. at spille for.

Hvilke betalingskort kan jeg bruge?

Du kan betale med dit kreditkort eller betalingskort. Vi accepterer Dankort, Visa (kredit/debit), Mastercard (kredit/debit) blandt andre. Bemærk, at vi ikke accepterer American Express, Diners, bankoverførsler eller firmakort.

Hvordan indbetaler jeg penge?

For at indbetale penge på din konto skal du klikke på "min konto" og derefter klikke på "indbetal" i menuen i venstre side. Indtast dine kortoplysninger og vælg et beløb, så er du klar til at spille.

Kunne ikke indsætte penge

Dette kan skyldes en fejl, når du indtaster dine oplysninger under oprettelse. Tjek først, om alle dine oplysninger er korrekte. Hvis du stadig har problemer, så kontakt vores kundeservice, og vi hjælper dig i gang med at spille på blot et par minutter.

Du kan også du rydde din browsers cookies og historik, prøve en anden browser, eller prøve at genstarte din computer, bærbare, mobiltelefon, tablet eller iPad, eller frakoble routeren fra stikkontakten i et par minutter.

Hvordan kan jeg sikre mig, at mine overførsler er sikre?

De data, du sender os, når du foretager et indskud eller en udbetling kodes på en sådan måde, at din sikkerhed er beskyttet. Vi har SSL.-certifikat, udstedt af den førende virksomhed i netværkssikkerhed Geotrust fra Verisign, som garanterer denne beskyttelse.

Alle overførsler sker i et sikkert miljø, som angivet af ikonet, der vises i din browser – det forestiller en hængelås.

Hvad er sikkerhedsspørgsmålet?

Dette er en ekstra sikkerhedsforanstaltning for at bekræfte din identitet og forhindre andre i at få adgang til dine oplysninger.

Matcher de min første indbetaling?

Ja, vi matcher med en bonus op til et maksimum på Kr.500,00.

Jeg er en ny bruger, hvor skal jeg starte?

Det er meget nemt at deltage i vores spil. Først skal du registrere dig med dine identitetsoplysninger. Du kan også spørge moderatorerne i chatrum eller kundeservice-operatørerne. Vi minder dig om, at du kan finde detaljerede oplysninger om alle spil i sektionen "Sådan spiller du".

Kan jeg have mere end én konto?

Nej, kun én konto per person er tilladt. Vi forbeholder os ret til at lukke flere konti åbnet af den samme spiller, da det er en overtrædelse af vores vilkår og betingelser.

Er der en minimumsalder for at spille på tombola?

Du skal være fyldt 18 år for at oprette en konto og spille på tombola.

Køb af plader

Hvor meget koster det at spille?

Bingo 90
Du kan købe en plade til 1 kr. og højst 24 kuponer (fire strimler) til 20 kr.

Kan jeg købe plader på forhånd?

Du kan kun købe plader til det næste spil. Hvis spillet allerede er startet, kan du købe plader til det næste spil, men ikke til spil længere ude i fremtiden.

Jackpot

Bingo 90

Den første spiller til at færdiggøre en bingoplade inden 40 eller færre kaldte numre, vil vinde den progressive jackpot-gevinst.

Min konto

Jeg har glemt mit kodeord. Hvad gør jeg?

Bare rolig, der er et link nedenfor, hvor du indtaster login-detaljer: "Mistet dine log-ind-detaljer".
Vælg dette link og vælg 'glemt adgangskode'. Følg vejledningen på skærmen for at ændre din adgangskode i tre enkle trin.

Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vores kundeservice er tilgængelige i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra 08:00 til 23:00
Lørdag og søndag fra 12:00 til 23:00

Jeg har glemt mit brugernavn. Hvad gør jeg?

Bare rolig, der er et link nedenfor, hvor du indtaster login-detaljer: "Mistet dine log-ind-detaljer".
Klik på dette link og vælg 'glemt brugernavn'. Følg vejledningen på skærmen, og oplys en e-mail-adresse, så vi kan sende dig dit brugernavn.

Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vores kundeservice er tilgængelige i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra 08:00 til 23:00
Lørdag og søndag fra 12:00 til 23:00

Hvordan kan jeg sikre mig, at detaljerne i mine overførsler er beskyttet?

Din sikkerhed er garanteret. Vi har datakrypteringsprogrammer på vores fuldt sikrede servere, der er ansvarlige for at kryptere alle de oplysninger, du giver os, herunder dit kortnummer. De oplysninger, du sender os, vil blive transmitteret sikkert fra din browser til vores server.

For at sikre, at begge servere kommunikerer effektivt, har vi et SSL-certifikat, leveret af en førende virksomhed indenfor netværkssikkerhed, Geotrust fra Verisign.

Alle overførsler sker i et sikkert system, som angivet af ikonet, der vises i din browser og forestiller en hængelås.

Hvor kan jeg se mine kontooplysninger?

I afsnittet "Min Konto" kan du se både dine personlige data og din transaktionshistorik. Transaktionshistorikken indeholder kontooplysninger såsom antal spil spillet, præmier vundet, ind- og udbetalinger foretaget. Alle handlinger er dato- og tidsstemplet, så du nemt kan filtrere de data, du har brug for.

For yderligere information, kontakt venligst vores kundeservice i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra 08:00 til 23:00
Lørdag og søndag fra 12:00 til 23:00

Hvad skal jeg gøre hvis jeg ændrer mine personlige oplysninger?

Vi anbefaler, at du altid holder dine personlige oplysninger opdaterede.

Du kan ændre kontooplysningerne via "min konto". For at ændre detaljer, der ikke er at finde i "min konto", skal du kontakte vores kundeservice direkte. 

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice der er tilgængelige i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra 08:00 til 23:00
Lørdag og søndag fra 12:00 til 23:00

Udbetal penge

Hvordan kan jeg udbetale penge?

Åbn "min konto" og klik på 'udbetal'-fanen til venstre i billedet.


Indtast det beløb, du ønsker udbetalt til din konto. Vær opmærksom på at beløbet vil blive udbetalt til den konto, du sidst brugte til at indbetale fra.

Hvis du udbetaler et beløb via mobiltelefonen, vil vi også bede om din adgangskode, før pengene frigives.

 

Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vores kundeservice er tilgængelige i følgende tidsrum:

Mandag til fredag fra 08:00 til 23:00
Lørdag og søndag fra 12:00 til 23:00

Hvor mange penge kan jeg udbetale?

Den mindste værdi, du kan udbetale er 100 kr. Der er ingen øvre grænse for, hvad du kan udbetale.

Hvor lang tid tager det før jeg modtage mine udbetalinger?

Bankoverførsler kan tage op til 7 hverdage.

Udbetalinger via kreditkort er normalt tilgængelige inden for 3 til 5 arbejdsdage, selvom at det kan tage op til 10 hverdage.

Hvor længe kan jeg lade min saldo stå på min tombola-konto?

Du kan lade dine indskud eller bonusser stå på din tombola-konto så længe du vil. Du kan også udbetale dem når som helst, forudsat at saldoen overstiger 100 kr. Hvis du har mindre end 100 kr., kan du indbetale et lille beløb og udbetale det hele med det samme.

Generel information

Hvad er bonuspenge?

Bonuspenge er en kredit, der kan bruges til at købe bingoplader for. Du kan få bonuspenge på flere forskellige måder; fx ved første indbetaling, chatquizzer og oprettelsestilbud.

Hvad er forskellen på rigtige penge og bonus-penge?

Rigtige penge består af både de penge du selv indbetaler og eventuelle gevinster fra bingo spil. Rigtige penge kan du altid udbetale fra din spillekonto.
Bonuspenge er en kredit, der tilbydes af tombola til dig og alle vores andre spillere. Disse penge kan ikke udbetales fra vores hjemmeside. Dog kan eventuelle gevinster som du har vundet, ved brug af bonuspenge klassificeres som rigtige penge.

Hvordan virker bonus?

Når du har både rigtige penge og bonuspenge på din konto, vil dine rigtige penge altid blive brugt før dine bonuspenge, medmindre andet angives. Hvis du for eksempel har 20 kr. i rigtige penge og 20 kr. i bonuspenge til rådighed på din konto, vil du altid bruge 20 kr. i rigtige penge, før du kan benytte dine bonuspenge.

Hvor kan jeg kontrollere, hvor mange bonuspenge jeg har på min konto?

Du kan kontrollere, hvor mange bonus- og rigtige penge, du har på din konto, ved at åbne "Min konto" i menuen, og se det lige under hvor dit brugernavn står angivet.

Er det fair, og hvordan kan jeg vide, det er ikke aftalt spil?

Alle spil på tombola bruger den samme tilfældige talgenerator, testet af en uafhængig revisor, der er godkendt Spillemyndigheden.

Evalueringen blev udført gennem kildekodeanalyse, funktionstest, samtidighed, matematisk kontrol og statistiske analyser.

Vi garanterer, at alle spil vil gennemgå grundig afprøvning, før de bliver spillet af vores brugere.

Regler for bonus

Hvis en spiller har 300 kr. i rigtige penge stående på deres konto, samt 200 kr. i bonus penge (total 500 kr.) kan spilleren udbetale 100 kr. uden at miste deres bonus penge. Hvis spilleren har mere end 100 kr. (eks. 350 kr.), vil bonusbalancen blive reduceret med den ekstra værdi af udbetalingen over de 100 kr. (i dette tilfælde 250 kr. – 100 kr. = 150 kr. reduktion i bonus penge) Spilleren vil da have 50 kr. tilbage i rigtige penge, samt 50 kr. i bonus penge på sin konto (total 100 kr.)

Hvad er chat?

I vores chatrum kan du tale med de andre spillere om spillene, eller om hvad der ellers ligger dig på sinde. For at skrive en besked chatten, indtast teksten i chatfeltetet "klik her for at chatte", og tryk på Enter. Chatmoderatorerne (CM'er) kontrollerer rummene alle 7 dage i ugen mandag til fredag fra kl. 07:00 – 00:00 og lørdag – søndag fra 09:00 - 00:00. Deres fornemmeste opgave er at sørge for, at der er et hyggeligt og sjovt miljø for dig og alle vores spillere.

Du kan genkende moderatorer på bogstaverne "CM", der står foran deres brugernavne, og at deres tekstfarve er rød. De er desuden ansvarlige for at organisere konkurrencer, hvor spillerne kan vinde 10 kr.
Hvis du klikker på det link der hedder "chat" nederst til venstre, kan du finde mere information.

Safe Play

Safe Play

tombola mener, at spil skal være et fornøjeligt tidsfordriv for voksne. Men vi er klar over, at for en lille del af befolkningen, kan det blive et problem. Hvis du ønsker hjælp eller råd, skal du klikke på nedenstående links for at finde ud af mere om disse organisationer.

Spillemyndigheden

Tombola driver en række funktioner, der bidrager til at støtte safe play. Disse er:

En "cool-off" periode, kan være fra 1 til 6 dage, herefter 1 til 6 uger.
Selv-udeluk dig fra at spille i en periode fra 3,6 eller 12 måneder teller helt permanent
Ønsker du mere information om ovenstående, se 'Min konto' og 'Spil ansvarligt', eller kontakt vores kundeservice-team på 80 880 062 – de vil med glæde hjælpe dig.

Du kan kontrollere alle disse værktøjer i "Min konto" og afsnittet "Safe Play". Hvis du har brug for hjælp udefra, se desuden:

Center for Ludomani

Teknisk support

Behøver jeg at downloade et program for at spille?

Normalt indeholder operativsystemer og browsere de standardprogrammer, der er nødvendige for at spille, så ingen ekstra downloads kræves.

Hvad sker der, hvis jeg mister forbindelsen?

Hvis du bliver afbrudt i løbet af et spil, vil det fortsætte med at blive spillet på vores servere. Hvis du vinder, vil præmien automatisk fremgå af din konto. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.